Sjuk

Två kvällar i rad har jag somnat åtta på kvällen, jäkligt ovanligt för den här nattmänniskan, men jag har helt enkelt varit sjukligt trött. Imorse vaknade jag och var sjuk, igentäppt näsa, fruktansvärd värk i bihålorna och som grädden på moset lät jag som en man. Hade tagit en ipren på natten eftersom jag vaknade av att jag hade så ont i bihålorna så ingen feber.
Stack iväg till jobbet trots det, satt dock bara instängd vid en dator med min seminarie- och portfoliouppgift. Började må sämre efter ett tag så fick jag åka hemåt och lägga mig. Vaknade med massa feber och det kändes verkligen som att huvudet skulle sprängas i tusen bitar. Tack och lov för ipren säger jag bara, nu gör huvudet inte alls lika ont. Kan dock inte andas, men vägrar använda nässpray, så jag sitter här och flåsar som en gammal snuskgubbe..
Det som är mest irriterande är att jag missar dansen ikväll som jag så länge sett fram emot :(

Nu ska jag lägga mig en stund igen..

Kommentarer
Postat av: Per

Tråkigt att du inte va på dansen.

Krya på dej...



Kram

2011-01-07 @ 12:33:26
URL: http://noremalm.blogspot.com
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Passa på att anmäla dig till Dagens blogg hos mig, bara tre timmar kvar tills tävlingen avslutas! :D

2011-01-07 @ 21:00:37
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej, jag undrar vad äter du till frukost? :)

2011-01-08 @ 12:51:48
URL: http://thebigfitnessfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback