Calici

Idag har vi haft magsjuka på i princip hela avdelningen, den har dessutom spridit sig som en löpeld från att två patienter var smittade till sju nu. Kan säga att jag hållt mig väldigt långt från de smittade patientsalarna (dvs alla) Jag brukar aldrig få magsjukan, men eftersom man aldrig ska säga aldrig är det väl bäst att låta bli det!

Imorgon har vi seminarium och på fredag är det jag som gör min sista dag på avd 1. Känns väldigt trist samtidigt som det ändå blir skönt. En hel termin (18v) med praktik är ganska påfrestande. Längtar tillbaka till allt plugg och alla föreläsningar! Kommer dock sakna min handledare Eva massor. Hon är bäst, vi har så kul ihop :)

Kanske att jag skulle titta lite på seminarieuppgiften. Jag känner mig lite vilsen och grymt oförberedd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback