Lång dag

Imorgon väntar en riktigt jobbig dag, men ska försöka göra något åt det.. Först ska jag på en föreläsning inne på kau 9-12, skulle egentligen ha varit på måndag, men ena delen vart ändrad, suck! Efter det har jag praktik 13.30-21. Orkar inte hålla igång hela dagen och eftersom vi tydligen (?!) får räkna in föreläsningarna (fattar inte mkt av studiehandledningen just nu..) så behöver jag ju inte jobba ett så långt pass efter jag har vart iväg 4 timmar. Är ju inte meningen att man ska slita ut sig fullständigt.
Får jag åka hem tidigare sticker jag antagligen iväg och dansar.. Har ju dock såna problem med mitt knä, inte alls roligt. Kan knappt ta ett danssteg längre utan att det smärtar och sen får jag halta omkring i några dagar. Blir så jävla förbannad på att kroppen ska jävlas, kan ju inte röra mig överhuvudtaget snart...


Annars har jag idag köpt nya blommor

Väldigt nöjd med dem.. Ser ni hur bra de passar ihop med de nyligen inköpta gardinerna?

Kommentarer
Postat av: Karro Sundh

Vaddå? Får vi räkna in föreläsningarna i de 32 timmarna?

Kram

2010-09-08 @ 22:30:11
Postat av: Nathalie

Det står ju så i studiehandledningen iaf :S Fattar ingenting just nu, men nu litar jag på det som står där så får de säga vad de vill! Man kan ju inte behöva va borta i 12 timmar liksom :S

2010-09-09 @ 21:55:33
URL: http://nathaliegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback