Helg

Praktiken flyter på, men väldigt skönt med helg. Det är så mycket nytt att ta in.. Ibland är det till och med så att jag undrar vad jag gett mig in i, men jag tror nog att många känner så och att det nog löser sig :) En vecka gjord nu på avd. 20, två kvar, efter det ger jag mig på kronoparkens vårdcentral. Känns väldigt jobbigt det här med pendlingen, det kommer bli så dyrt. Frågan är om jag ens har råd? Vet inte hur det blir..

Igår var jag ute och plockade lite svamp, med betoning på lite. Brukar va svamp på varje kvadratmeter i vanliga fall, men nu var det totalt jäkla dött! Lyckades trots det få ihop så pass att det gick att frysa in.
På kvällen åkte jag till Karro och vi slet nästan håret av oss över hennes tv när vi skulle koppla in en annan dvdspelare i den, efter c:a 1,5 timme lyckades vi dock så vi kunde sätta oss och kolla på eclipse! Den var väldigt bra, de har verkligen lyckats med de där filmerna! Längtar tills den fjärde nu..

Passade även på att färga håret igår. Färgen har legat i säkert flera månader, men igår fick jag äntligen fingrarna ur arslet.. Vart nöjd! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback