Förbannade äckliga gubbjävlar!!

Kvällen igår.. Ja vad ska man säga? Jag var så jävla förbannad när jag åkte hem och jag övervägde OCH övervägER starkt att sluta gå på socialdanser. Blev i det stora hela bara uppbjuden av en massa vidriga äckelgubbar, en hade jordens bånge han skulle pressa mot mig samtidigt som han höll mig på röven och de andra flåsade mig i örat och var bara så jävla dåliga på att dansa. Är så trött på dessa äckliga gubbjävlar som inte kan dansa överhuvudtaget utan bara är där för att ragga på unga tjejer. Till slut vågade jag inte ställa mig borta vid trappan efter att jag dansat klart med någon, eftersom alla idioter dök på mig, så jag satt mestadels.
Jag har varit artig och inte velat nobba då jag anser att det är dålig stil, men det är fan inte dålig stil. Dålig stil är att själv må dåligt för att nåt gammalt mögligt äckel taffsar på en. Varför ska jag offra mina pengar på att dansa med kassa idioter? Jag är väl där för att ha kul, då ska man inte behöva glädja alla andra! Jag är så jävla förbannad så det finns inte, förbannad och besviken!
Dock dansade jag med några bra och trevliga också, men tyvärr hamnar de i skymundan när såna här grejer händer. Jag kunde inte fokusera på att ha roligt i dansen utan dansade kasst hela kvällen. Ville bara åka hem.
Nej, frågan är om jag vill åka på socialdans mer?

Kommentarer
Postat av: Cicci

nej inte ska du slua med socialdansen du måste bara lära dig tacka nej! :)

tack för dansen :)

Kram cicci :D

2010-09-28 @ 15:37:44
URL: http://dansgalnacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback