Snöjävel

Just det.. Helvete! Imorse var det snö när jag vaknade! Döm om min förvåning när jag efter att säkert ha varit uppe och grejat i en halvtimme går ut till köket och får se att det är alldeles vitt ute! Det var inte populärt hos mig, jag tillhör skaran människor som hatar snö. Synd att Sverige i det stora hela enbart består av en lång äcklig vinter. Att snöäcklet kommer i oktober är ju alldeles för tidigt!

Herregud förresten vad mycket onyttigt skit jag äter hela tiden. Jag kan liksom inte hejda mig. Är sugen på ALLT, speciellt mcdonalds. Det är livsfarligt att samåka med Karro. Vi kommer alltid på diverse anledningar till att vi faktiskt behöver belöning för någonting, vad som helst.. Belöningen är givetvis cheeseburgare och givetvis får jag alltid en grym ångest efteråt. Vart tog karaktären vägen liksom?
Tack och lov att jag dansar, dock händer ju det mer och mer sällan nu i vinter. Inga vidare band i brunnsparken och de som faktiskt är bra har de lagt på tisdagarna. Jag orkar ju knappast dansa till 12, sedan åka hem fem mil för att sen gå upp snortidigt för att jag ska till Karlstad.. Nej, jag skulle vilja börja på någon kurs i salsa eller annan liknande pardans. Karlskoga har ju dock väldigt dåligt utbud för såna aktiviteter!

Innan brunnsparken förra helgen. Måste dra i en färg i håret snart igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback