Hur kan vara så här trött?!

Åh gud jag är så jävulskt trött. Går omkring hela dagarna och är som en zombie. Idag fick jag starta dagen med att proppa i mig två koffeintabletter, jag orkar verkligen inte annars! Igår på hemvägen höll jag på att köra in i mitträcket typ tre gånger för att jag somnade till. Vart iskall och livrädd i ungefär 3 sek, sen var det samma visa igen..
Idag har jag varit en halvdag på BVC, mysigt med alla småttingar. Det är ju nästan, nästan så att man blir sugen på en liten!
Andra halvan var jag på VC igen, plockade lite suturer och agraffer, gjorde omläggningar och tog själv hand om en patient som skulle ta blodtryck och puls. Tog även ett EKG i stort sett själv.. Har även fått dokumentera helt själv vilket är väldigt värdefullt. Är lite si och så med det där beroende på vem jag går med, idag har jag gått med en av mina favoriter, hon är så bra.. Låter mig skriva och formulera mig som jag vill utan att lägga sig i förrän jag ber om hjälp då givetvis. För vissa hinner man inte ens sätta fingarna på tangenterna förrän de berättat vad man ska skriva och rättar en om man skriver lite utanför deras ram, så jäkla irriterande!

Nu ska jag fanimej krypa ner i sängen. Dör av trötthet snart. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: MALIN

läget? fin blogg

2010-10-09 @ 23:08:51
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback