Händelserik dag

Idag sov jag ända till halv tolv (!!) Det var inte igår det hände precis. I stället för att njuta av det vart jag mest stressad faktiskt. Rusade upp och in i duschen. Skulle nämligen iväg till hund och kattproffsen och handla en ny vattenautomat till fåglarna då deras gått sönder och läcker som ett såll.
Mamma skulle också handla där så vi tog hennes bil, på hemvägen överraskade hon med att hon skulle köpa kräftor tills ikväll (Åååhh har varit så jävla sugen såå länge), helt plötsligt, medan vi kör, dör helt plötsligt hennes bil och den gick inte att starta igen! Panik, vem ringer man liksom? Vår ordinarie bilreparatör Peter svarade inte så där stod vi. Hjärnan gick på högvarv, sen kom jag på att vi faktiskt stod precis utanför Anna så jag ringde henne och hon och Micke kom ut och hjälpte till att bogsera bort bilen ♥
Fick ta min bil i stället till Maxi för att få tag i kräftorna. Passade även på att handla lite smink, ny foundation, mascara och en ögonbrynspenna. Vet fan inte hur många ögonbrynspennor jag slösar pengar på. Hittar aldrig någon som passar. Fick dock med en riktigt suverän för ett tag sen i SOLO, men de är ju så jävla dåliga på att skriva vart saker och ting kommer ifrån och nu är det i stort sett bara udden kvar på den = går ej att vässa, så nu är jag på jakt efter en till lika perfekt!

Nu blir det ugnsstekt kyckling, mums! Är så jädra utsvulten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback