Ååhhhh..............

Är astrött som vanligt och sitter här med ett glas julmust, fan vad glad jag blev när jag hittade det! Försöker även skriva på seminarieuppgiften, eller nej.. Jag har fan gett upp! Hur lätt är det att göra en uppgift som är gjord för en vårdavdelning när jag har hamnat på uppvak?! Jag menar, man får ju såå bra kontakt med patienterna på en uppvaksavdelning. Bästa patientkontakten, eller inte! Vi ska skriva om omvårdnadsproblem osv, jag kan inte för mitt liv se vad det skulle kunna vara på UVA och på den patienten jag valt. Det var inga jäkla omvårdnadsproblem, fanns faktiskt inte ett enda och efter c:a tre timmar hade han lämnat UVA. Jag vet fan inte vad jag ska göra ärligt talat? Blir så jävla irriterad nu, ska fan pissa på den här uppgiften!!!

Jävla tråkig dag överhuvudtaget idag. Har tvättstugan, har sprungit omkring på maxi som alla andra miljoner jävla människor idag, har ätit tacos alldeles själv, snart måste jag ut till tvättstugan och hämta in tvättjäveln och alldeles snart måste jag även plocka ur diskmaskinen. Inte heller kan jag bestämma mig om jag ska dansa ikväll eller inte. Jag mår fan inte bra, är så trött att jag vill gråta och jag har ont överallt, men jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte åker in. Just nu har jag verkligen lust att skita i precis allting! Jag vill inte ha praktik mer och jag vill verkligen inte ha nåt jävla helvetesseminarie som inte passar till min placering. Jag är så helvetes less!

(Jävla massa svordomar i det här inlägget, men det är sååå jag så det skiter jag i!)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja usch jag var på maxi igår alldeles fel tidpunkt, folk ÖVERALLT! då blir man typ knäpp.. folk ska ju gå så sakta också så dom blockerar vägen för en annan som redan vet vad man ska ha :P. Dumt att dom inte anpassar uppgiften då så den passar alla ställen ni hamnat på :S.. inte kul när det känns omöjligt. Du får trösta dig med julmusten :), det är så himla gott!! Lycka till med uppgiften! Puss<3

2010-10-30 @ 23:13:57
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej. Går det inte ta hitta på ett problem eller måste du ta en patient du har haft till semanarieuppgiften? Jag vet ju inte hur uppgiften är upplagd men tänkte på att ett problem på uppvak borde väl kunna vara att en patient mår väldigt dåligt när den vaknar upp och har mycket smärta, och sedan att smärtlindringen inte fungerar ordentligt vilket gör att det blir problem? Jobbigt att de inte kan ha en uppgift som passar alla praktikplatser.

2010-10-31 @ 16:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback