Godnatt

Idag har jag känt mig otroligt "myssugen", skulle gärna ha gosat ner mig i soffan med någon trevlig och bara myst, ätit gott och kollat film. Direkt uppstod ju dock ett litet, liitet bekymmer, den trevliga personen saknas ju (eller ja, trevliga personer finns det väl såklart gott om, men inte trevlig i den bemärkelsen jag menar..) Jaja.. I stället har jag kollat på film själv, somnade givetvis så idag har jag i stort sett sovit hela dagen. Det är väl det söndagar är till för va?
Kom ju hem rätt sent i natt, jag och Karro var hos Anna och vi hade det riktigt trevligt. Spelade som vanligt spel och åt och drack en massa gott, vi kan ju fetglömma de där med att bli nyttiga som vi pratat om x antal gånger, jag tror det är omöjligt faktiskt.. Tur för Anna och Karro som har sitt på "det torra" med karl och barn osv.. En annan måste ju försöka hålla sig i trimm extra mycket!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej Nathalie ;)

Skulle du vara intresserad av en chans att få två trisslotter? Jag arbetar med en sajt som vill öka kunskap om säkerhet på nätet och hur man skyddar sin integritet online, vilket är nödvändig kunskap nuförtiden. För att veta hur du får lotten, gå in på http://www.mjukvara.se/blogg/gratis-lott/ och gå gärna igenom resten av hemsidan :)

Tack på förhand.

Vi hörs,

Johan.

2010-11-22 @ 17:20:50
URL: http://www.mjukvara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback