Första advent

Hur fort går inte tiden nu egentligen? Fram tills idag hade jag inte hunnit julpynta med en endaste liten ynka tomte och än mindre städat lägenheten.. Direkt jag vaknade passade jag dock på, så nu är de flesta julsaker framme och de är även städat och luktar riktigt gott!
Det är helt galet vad det håller på att snöa ute förresten, stöstorm skulle jag nästan vilja hävda. Jag kan säga att jag är väldigt, väldigt tacksam att jag gjort klart all praktik i Karlstad nu, är ju inte särskilt säkert att pendla nu, dessutom sparar jag massa pengar på att slippa tanka bilen hela tiden = mer julklappar. Dock kommer väl räkningen från alla parkeringar på CSK snart (så dåligt att inte få parkera gratis som student!) och de kommer väl gå på närmare 1000 kr, helt sjukt!

Igår var jag och Anna och hennes familj ute på lite "äventyr".. Vi sprang runt i bäckmörker och jag råkade givetvis halka och skaffa ett blåmärke som heter duga på knäet. Efter det mös vi med ostkrokar, godis och givetvis kortspel :)

Såhär mysigt vart det med min lilla minigran! Det är snöspray på den, men det syns nog inte så bra på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback