Vilken underbar kväll

Åh vilken härlig dag det har varit idag, ialla fall kvällen. Har varit så soligt och riktigt varmt, satt ute och åt grillat på Annas altan med solen i nacken, så himla underbart!! Dock har jag ätit så grymt dåligt idag så jag käkade ju givetvis så jag mådde illa. Ska det va så ska det va! Imorgon har vi tenta, jag är väldigt, väldigt osäker på allting känns det som. Har varit så kort tid att plugga på.. Nej jag hoppas det går bra, men det får gå som det går, har ju gjort så gott jag kan och mycket kan man räkna ut med lillfingret! :)

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, är så jävla trött så det blir att krypa ner riktigt tidigt!

Kommentarer
Postat av: johanna

Tävla om 6 biljetter till galapremiören av streetdance 3D, lätt att tävla och 3 vinner, Lycka till!:D



http://johannalicious.blogg.se/2010/may/vinn-6-st-biljetter-till-galapremiaren-av-str.html#comment

2010-05-23 @ 23:33:52
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback