Torsdag

Mysigt att det åskar. Skulle vilja gosa ner mig på balkongen med en filt och nåt gott o dricka och titta på blixtarna, men hur kul är det att göra ensam då? Nej det suger!

Idag har vi slitit som djur med pluggandet, känns piss att det är tenta redan på måndag. Fattar inte alls hur det ska gå. Jag känner mig så oförberedd man bara kan bli. Det är inte det att jag slarvat med pluggandet, det har helt enkelt bara inte funnits tid eftersom dagarna fyllts med massa inlämnsuppgifter, examinationer och seminarier, men nu jävlar sliter vi. Ett godkänt lär man ska kunna klara, de har ju förenklat tentorna nåt grymt. Fick resultatet på förra tentan idag, ingen hade fått underkänt ?! Det tyder ju verkligen på att det är för lätt, eller så är vi helt enkelt en kanon klass ;) Blir jäkligt intressant att se poängen på måndag!

Usch sitter och eftersvettas i sängen just nu, har dansat typ konstant i två timmar. Fan vad roligt det är, är så glad att jag började:) Bara en vecka kvar till foxkursen nu dessutom!


Valborg. Fick göra om bilderna till svartvit, såg inte riktigt lika dum ut då, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback