Lyckad dag med underbara vänner!

Grattis till min fina vän Jimmy som vart pappa igår till en liten Jesper! :) Känns verkligen märkligt att han nu är en familjekarl, vi har nämligen alltid vart de eviga singlarna som skulle gifta oss om vi fortfarande var singlar vid 40. Jaja, så blev det med det.. Då får jag leta upp någon ny!

Även Grattis till min underbara vän Karro som fyllde 25 år igår!♥ Vart så lyckat med hela gänget samlat. Vi åt tacogratäng, massa snacks och hade det superroligt! Dessutom var det helt underbart väder, första gången det verkligen var riktigt varmt. Vi kunde sitta ute ända till halv ett utan att frysa speciellt mycket. Tyvärr höll det ju inte i sig, men hoppas för guds skull att det snart kommer lite värme för att stanna. Helt sjukt att det är så kallt i mitten av maj!

Nu ska jag snart äta sushi, sen blir det att läsa på inför examinationen imorgon :S (KAD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback