Åh jag som hatar att ringa

Idag gjorde vi klart vårt arbete till etiken.. Riktigt skönt för det var otroligt tråkigt. Dessutom var det extra skönt eftersom vi nu kan vara lediga med gott samvete!

En av cheferna ringde till mig förut idag och hade antagligen en ny brukare till mig som de trodde skulle passa bra, riktigt kul, nu kan jag förhoppningsvis äntligen slappna av! Det värsta är att jag måste ringa ett samtal innan och jag är verkligen så otroligt dålig på att ringa till främmande människor. Sitter här och är alldeles svett på alla ställen man kan vara svett på.. Försöker intala mig att jag är bäst och att det bara är att prata på och försöka låta som den intressanta person jag är, låta bli att sluddra, stamma osv, vad skulle kunna hända ärligt talat? Gud jag är så fjantig, ska gå på toa, sen ska jag ringa.. tror jag, iihh..

Kommentarer
Postat av: Karro

Du ÄR helt enkelt bäst så det ska inte vara några som helst problem!!

Meddela mig gärna hur samtalet gick.... :-)

Kram!!

2010-05-12 @ 16:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback