100514

Nu ska jag strax göra köttfärssoppa, har varit sugen på det hur länge som helst nu.. Lite skumt, för jag har verkligen i hela mitt liv hatat soppa, fram tills för någon månad sen. Nu äter jag alla möjliga sorter och gärna ofta.. Åh vad gott det ska bli!

Har jordens träningsvärk i magen, jag råkade nämligen göra lite magövningar igår. Ni förstår ju så jobbigt va!! Totalchockade musklerna. Hade tänkt göra ett par varje dag, men jag vet ju hur jag är. Med all säkerhet håller jag på i en (max två) dagar. Springa skulle jag behöva börja med igen också, det värsta är ju att jag får ont i varenda led till den milda graden att jag kan liknas vid en stelopererad.
Vore bra med en springkompis igen eftersom den jag hade tidigare försvann?! (Vill ha en med helst lika dålig kondis som jag).

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej N. Har tyvärr haft fullt upp med jobb och skola. Skriver ju examensarbete nu, som snart ska lämnas in, phu 63 sidor. Men nu tar jag gärna tag i springningen om du vill ha mig som spingkompis igen ? :S / Madde

2010-05-14 @ 19:35:17
Postat av: Emma

Ja visst är det äckligt när folk inte kan städa efter sig ;/.. Personen innan hade inte tagit bort sin bokningskolv heller, och jag råkar veta att den människan har klagat som fan när mina grannar haft lite fest ibland, vilket dom har väldigt sällan, och när dom har det så är dom tysta efter kl 23 som det står i reglerna här.. Man kanske skulle klaga på att hon, eller hennes karl inte vet hur man ska städa fast dom iaf borde vara runt 50år. Man får ju lust med det när det är såna som klagar för minsta lilla annars liksom :S

2010-05-14 @ 22:10:30
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback