Vår på gång

Åh vilken härlig dag! Nu märks det verkligen att våren är på väg och snön smälter faktiskt riktigt fort!

Klippte mig själv lite tidigare idag, var så trött på tossarna jag hade i topparna, så nu rök det en halv decimeter i alla fall. Tänkte ge mig på att klippa etapper med, men då fick jag hejda mig själv. Topparna är okej, men inte frisyrer. Kan bli jävligt illa ;)
Fick även nåt sorts vår-ryck och tvättade fönstren. Lär väl ska få göra om det om någon månad eller så, men det började bli tröttsamt att inte se ut. Passade även på att klippa lite växter, de hade börjat bli bruna. Tror jag borde satsa på plastväxter eftersom jag tydligen inte kan sköta mina..

Får se om Karro kommer hit ikväll. Har i alla fall köpt ostbågar som hon tycker om! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback