Orolig..

Jag försöker att inte tänka på det så mycket, men ändå blir jag ganska orolig.. Jag får oförklariga blåmärken överallt, de sitter relativt symetriskt och är ganska små. Speciellt på benen sätter de sig, både lår och smalben. Inte nog med det så har jag (som jag skrivit flera gånger) ont i mina leder och dessutom är jag sjukligt trött trots att jag oftast sover bra på nätterna och jag får feber helt utan orsak främst på kvällarna. Känns inte helt bra, borde nog kolla upp det, om inte annat så för att lugna ner mig själv. Hatar dock att ringa till vårdcentralen och jag har inte pengar till det heller...

Jaja, det är helt underbart väder ute. Jag mår bra i det här. Våren är den absolut finaste årstiden och ingen annan är så efterlängtad som den är. Längtar tills snön är borta och träden slår ut. Gud vad vackert.
Ikväll blir det melodifestivalen (om inget roligare dyker upp). Jag håller mina tummar och tår för att Jessica Andersson vinner, hennes låt är riktigt fin och förtjänar att vinna!

Kommentarer
Postat av: mary jane

fråge stund på bloggen,

fråga och du blir skriven på min sida! =)



puss puss, M.J =)



www.maaryjanee.blogg.se

2010-03-13 @ 17:44:19
URL: http://maaryjanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback