Fylld söndag

Gud vad jag tycker det är sjukt det här med att ändra om klockan. Jag kan inte för mitt liv förstå vem som kom på det och dessutom fick alla andra att göra likadant?! Hur spred det sig? Jag förstår inte hur någon kunde veta någonting innan internet kom i och för sig ;)
I natt vart ju klockan helt plötsligt bara tre från två och det slutade ju med att jag inte somnade förrän fyra. Gick upp elva imorse. Trots det har det varit en lång dag idag. Jag tycker ju mycket illa om söndagar så jag försöker göra så mycket som möjligt för att underhålla mig. Har hunnit med att tvätta, laga mat med mamma (krämig pasta med vitlöksfrästa champinjoner och räkor, var så jävla sjukt gott!), åkte och tankade bilen, fyllde på luft i däcken eftersom jag nästan hade platt däck och hann gå till Anna en timme eller så innan jag rusade hem i panik då Isabell började kräkas. Jag får aldrig magsjukan (VET att man inte ska skriva sådär) *peppar peppar*, men jag törs ändå inte riskera nåt så jag gav mig av så fort jag kunde!

Nu fastnade jag precis framför tradera.. Har precis vunnit två budgivningar på väggord. På den ena stod det toalett och på den andra sov gott. Herregud så beroendeframkallande det är, får verkligen lägga band på mig här..
När jag ändå är uppe i varv här så funderar jag starkt på att möblera om i vardagsrummet. Jag sliter med det där jäkla vardagsrummet utan att få någon ordning på det. Varför måste det alltid vara minst ett rum man är missnöjd med? Resten av lägenheten är ju så fin! I förra lägenheten var det endast vardagsrummet jag gillade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback