Är det vår nu?

Jävlar vad ofta jag har uppdaterat på senaste tiden, inläggen bara rullar in. Har försökt att skriva ett par gånger faktiskt, men jag har inget viktigt att skriva.
Har nyss kommit hem från willys, handlade 1 kg räkor som jag ska avnjuta med aioli alldeles snart, längtar!!
Vid lunchtid var jag även nere på stan och fikade med mina gamla arbetskamrater Birgitta och Katarina som jag inte träffat på otroligt länge. Blev en club toast på som hemma.. Var jättekul att träffa dem och få lite skvaller :)

Underbart förresten att våren är på väg, idag har det varit riktigt varmt ute. Vårkänslorna bara spirar här :) Det är mycket som känns bra just nu! Önskar dock att snön kunde försvinna lite snabbare, den lär väl ska ligga kvar till midsommar, minst! Aldrig sett så mycket snö i hela mitt liv! Ingen kan ju klaga på att vi inte haft en riktig vinter i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback