Min nya vunna ipod

Idag hade vi det sista seminariet för den här terminen! Vi är alltså helt klara med termin 3. Seminariet gick jätte bra, är riktigt nöjd med mig själv och mina bästa dream teamare. Vi har gjort så bra ifrån oss den här tiden, jag försökte fira det genom att föreslå cheeseburgare på hemvägen, men det var ju måttligt populärt!

Hämtade min vinst idag också, en pyttepytteliten ipod shuffle är nu min, den är så himla söt, blir perfekt att ha när jag tar någon springtur (okej det är fan ett halvår sen jag sprang sist, men jag ska väl ta tag i det igen var det tänkt) Det värsta är ju att den är så himla liten, kommer tappa bort den direkt. Bra var dock att det var en klämma på baksidan av den så man lätt kan klämma fast den på kläderna.

Riktigt roligt att just jag lyckades vinna! Första saken jag vinner faktiskt, det måste dokumenteras :) Tack Värmlandsalliansen!

Kommentarer
Postat av: Susanne Sävenfalk

Tack själv Nathalie! Hoppas att din Ipod inspirerar både till springturer, vila och njutning!



Susanne

Värmlandsalliansen

2010-06-27 @ 22:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback