Längtar efter ledighet

Jag är sugen på en massa saker, korv med bröd, popcorn, minipizzor bland annat, men jag känner mig så grymt handlingsförlamad. Jag orkar ingenting, bara sitter i min säng och tycker synd om mig själv. Tänk om jag ändå hade någon som var här och tog hand om mig när mycket känns jobbigt, som kunde laga mat tillsammans med mig. Jag hatar att äta själv, jag hatar att vara själv..

Har haft en mycket bra midsommarhelg. Trots att jag är så jävla less på att behöva jobba hela tiden har det varit väldigt mysigt med massa god mat och timmar ute i solen. Dansade på kvällen igår och det var otroligt roligt, så roligt att jag var kvar tills halv två trots att jag planerat att åka hem tidigare. Somnade väl runt tre och blev väckt av telefonen tjugo i nio. Gud så trött jag har varit idag på jobbet, kan mycket väl vara så att det blir tidig sänggång ikväll. Längtar verkligen efter lediga dagar, tyvärr ser det ju jävligt mörkt ut på den fronten :(

Nu ska jag fortsätta äta min cambozola med drickyoghurt. Fin kombination, verkligen!

Kommentarer
Postat av: Per Noremalm

Tjoo!

De va ju snällt att undvika mej hela tiden på logen du. :)

2010-06-27 @ 11:04:55
URL: http://noremalm.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Japp jag försökte så gott jag förmådde vet du;)

2010-06-27 @ 19:52:41
URL: http://nathaliegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback