Åhh hungrig

Man kan nästan tro att det händer något slorslaget i Karlskoga idag eftersom inte en jävel är inloggad på msn, undrar vad det är jag missar när jag i stället har bosatt mig framför datorn?
Åh måste snart fixa/köpa någon mat. Mår lite kasst just nu faktiskt, inte ätit något mer än korv i bröd och druckit lite saft. Man märker att man är student speciellt i maj/juni, då tryter det rejält i kassan. Tack och lov för skatteåterbäringen!

Här sitter jag alltså i stället för att roa mig tillsammans med familj och vänner. Har varit så äckligt trött idag med, det är det där med att lägga sig sent och gå upp tidigt. Den ekvationen går tydligen inte ihop

Kommentarer
Postat av: kimberly

rösta snälla på min outfit så jag får chansen att vinna en iphone!

uppskattar det massor... :)



http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=68

2010-06-13 @ 18:31:30
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback