Trevlig ledighet

Oj vad dagarna går fort, suck! Inte bra, men jag njuter. Har hittills haft en bra minisemester. I tisdags åkte jag med Anna och alla ungar till deras sommarstuga och sov där en natt. Vi badade, grillade, spelade kort och hade det riktigt mysigt. Älskar att leva mer "lant-liv", tvätta håret i sjön, gå på potti-potti.. Okej, nej, de sista ljög jag nog om. Hatar att inte ha vanlig toalett. Blir ju akut skitnödig så fort jag vet att det inte finns någon toalett. Alla kryp och insekter klarar jag mig också utan, kanske är en statstjej trots allt, men ibland är det bra gött att komma bort från den stressiga vardagen!

Igår var jag på playtones och Zekes på jacobs loge. Hade inte alls särskilt kul. Var massa folk som inte hade något där att göra, som bara stod och glodde och drack som jävla fån. Kan inte de hänga på någon krog i stället?! Fick i alla fall till ett par, eller väldigt många, mysiga foxar och trevliga buggar:) Har inte räknat, men rekord vart det allt ;)

Nu ska jag äta tacochips med ostdipp och senare blir det räkor!

Kommentarer
Postat av: Per Noremalm

Ja några danser vart de väl. ;)

2010-07-23 @ 22:19:36
URL: http://noremalm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback