Sista tentan godkänd!

Fan jag lyckas alltid bränna mig i hårbotten så jag knappt kan borsta håret sen.. Vad gör man åt det? Finns det något skyddande schampo måntro? Kan ju inte gärna kleta solkräm i skallen ;)

Idag har det varit en jävla bajsdag, i alla fall halva dagen. Jag har varit så trött och mått så himla illa :( I normala fall kan man ju tycka att efter en 24 h tur + en 8 h + en 8 h tur borde man ju vara ledig i alla fall minst två dagar. Vet ni hur länge jag är ledig? Ingen jävla dag, nej jag går på kvällen/natten imorgon (16 h) Ja, känns ju helt normalt. Det är ju tur att man inte har något liv, kan ju absolut inte tänka mig något roligare än att jobba! hmm...
Besviken på vädret med, det är varmt, men solen vete sjutton vart den tagit vägen. Jag som hade med mig badkläder och allt. Hade dessutom på mig shorts och linne så jag höll på att förfrysa röven av mig!

Nej fan vad jag längtar tills skolan börjar igen, jag saknar mina fina vänner! Jag orkar ju inte träffas nu när jag jobbar så här, men jag saknar er hela tiden! Fick förresten godkänt även på sista tentan så nu är det alltså officiellt att jag klarat T1, T2 och T3 utan omtenta (okej, läkemedelsräkningen, men den räknar jag inte med..) Ska bli intressant att se poängen på sista tentan. Känns förjävla bra i alla fall. Jag skulle gärna plugga jämt om det gick! Hade det inte varit för pengarna så är universitetsplugg det roligaste man kan göra :)

Kommentarer
Postat av: Per

GRATTIS! Men visst är det härligt att jobba livet ur sej när man skulle kunna va på Öland och svettas. :)

2010-07-04 @ 19:26:27
URL: http://noremalm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback