Pust

Hittade kräftor på willys idag och det är jag ju verkligen galen i! Åh mums, så ikväll blev det räkor och kräftor. Dock hade jag ju glömt att jag fan inte tål skaldjur så nu har jag suttit här med kramper i magen och mått pissdålig, men det är fan värt varenda krämpa för det var såå goott! Är det hinken som gäller till sällskap i natt så får det vara det..

Vid fyra gick jag av mitt 24 h pass, det gick bra och hyffsat fort. Sov faktiskt helt okej dessutom, men jag är fortfarande inte glad över det här schemat. Tur att jobbet i sig är trevligt, att det ger mycket pengar samt att det bara är under en kort period. Tiden går ju så himla fort så innan man vet ordet av är det väl september och jag är i skogen fullt upptagen med att leta svamp, hehe! (Jag är 23 år, jag lovar!) Åh jag längtar till mina små semestrar, v29, v.33-34. Kryssar för fullt på mitt schema

Nu ska jag krypa ner i sängen och dra på en film, närkontakt blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback