En liten uppdatering

Jaha, då var det slut på ledigheten då.. Åh vart har dagarna tagit vägen?! Jag har fan inte hunnit med hälften av det jag hade planerat, men snart ledig igen. V31-32 är jag ledig typ sju dagar igen, efter det är det bara tre arbetsdagar kvar, sen slutar jag! Ledig ytterligare två veckor innan skolan börjar igen (33-34). Ni anar inte vad jag längtar!
Den här sommaren har både varit den bästa och den sämsta sommaren av flera orsaker, tur att de bra sakerna ändå väger tyngst :)

Igår hade jag finbesök här hemma, det var trevligt! :) Idag vaknar man upp till jordens pissväder. Hur snabbt försvann inte sommaren? Höst över en natt bara och det är fortfarande juli?! Säkert kommer väl värmen tillbaka lagom tills jag börjar jobba imorgon klockan 16 (ödets ironi ni vet..)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback