Du kan förbruka mig igen..

Bara en dag kvar tills nio dagars ledighet. 8 jobbtimmar ifrån! Jag har tidigare bett om att dagarna ska gå snabbt för att jag jobbar så jävla mycket, men nu, gud förbjude om det går fort!! Tiden får gärna stanna till och med. Kan tänka mig att vara ledig för jämnan faktiskt!

Usch igår klantade jag mig, la mig ute på balkongen utan solkräm på ben och mage och SOMNAR. Åh hur dum får man bli? Jag är så röd och det svider. Drar mig för att gå på toa för det gör så jäkla ont att dra ner brallorna.
Idag käkade jag ute med mamma och hennes kompis, det blev fläskfilé oscar, men med oxfilé i stället eftersom det var slut på fläskfilé ;) Himla gott. Väntar även på att bli utbjuden av Mårten, får väl bli v.29, har planerat in allt till den veckan, men de löser vi :) Ska bli så äckligt skönt att vara lite ledig, jag vill att klockan ska vara 16 imorgon!!

Kommentarer
Postat av: sanna

Då kan du planera in mig också hoppas jag;)

2010-07-15 @ 21:57:59
Postat av: Nathalie

självklart Sanna. Saknar dig älskade gumman <3<3 Vi måste åka och bada nån dag? :D:D Pusss<3

2010-07-16 @ 07:17:23
URL: http://nathaliegustavsson.blogg.se/
Postat av: sanna

Ja vi åker o badar!:D Har varit på stranden och varit i vattnet med kira, men inte badat på riktigt än haha! Så det måste vi :D <3<3<3 puss!!

2010-07-16 @ 21:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback