Bada?

Nu ska jag snart ner till näset med Malin och ta årets första dopp. Vid den här tiden andra år brukar man ju ha badat sen länge, men inte nu inte. Har ju varit så kallt på nätterna. Slår vad om att det kommer vara iskallt, Malin är ju inte den som är den heller, när vi var ute o seglade på vänern ett år badade hon fast de inte var mer än 17 grader i vattnet, DÅ är man fan galen. Jag gick ut till fotknölarna och sen upp lika snabbt, fick kramp i hela kroppen. Lite varmare ska det väl va nu hoppas jag :)

Har lånat med mig mammas undulater hem och mina fåglar vart som tokiga. Flög ut direkt och satte sig på deras bur. Mammas får vara instängde ett tag så de inte börjar slåss eller nåt, man vet ju aldrig, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback