Jävla söndagar

Hej!
Seg söndag, usch! Är ledig imorgon men jag kommer då aldrig sluta ogilla dessa dagar i alla fall. Har i vilket fall som helst varit i tvättstugan, hade nästan ingen tvätt så det var ju lite onödigt. Hade planerat att tvätta lakan, men jag orkar verkligen inte dra av dem och framförallt inte sätta på dem igen sen! Sånt där är jag lite lat med, hehe..

Nu har jag precis ätit upp min sushi jag bara var tvungen att köpa, gud så gott! Skulle jag vara tvungen att välja en maträtt resten av livet så skulle det lätt bli det.
Har även köpt två tröjor på tradera idag, är lite orolig nu. Tänk om jag inte får sakerna fast jag betalat? Är ju så himla osäkert med sånt där. Människan hade fått gott betyg bara i alla fall, så förhoppningsvis skickar han väl grejerna =)

Nu är det Köping!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback