Ingen rubrik

Usch, redan torsdag. Ska väl inte gnälla, det blir nog kul att börja en ny kurs, men jag är ju hellre ledig och får kliva upp när jag känner för det på mornarna. Hör själv här hur lat jag låter, men det är ju så himla skönt! Skulle inte ha ett dugg emot att jobba nätter. Det är väl så att alla är olika, vissa tycker om tidiga mornar och vissa gillar nätter..
Ikväll har jag vart i aggerud och dansat, idag var det riktigt kul. Lite mer folk nu jämfört med sist.. Skulle dock behövas lite mer herrar, sitter tjejer utefter hela väggen och väntar, hehe.

Har ingen film att se på ikväll så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till? Det har blivit en liten helig ritual det där, jag somnar så gott efter (eller under)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback