Hemska människor

Åhh jag måste ha knäckt till mig i revbenen igår när jag dansade.. Är som en sån här låsning man kan få ibland, som går över när man drar ett djupt andetag. Det här försvinner dock inte och givetvis är allt superroligt så jag inte kan hålla mig för skratt och då gör det ju ännu ondare..
Kollade på lets dance förut och fy vad sur jag vart när Peter (?) åkte hem i stället för Rabih. Jag var nästan säker på att jag skulle slippa se hans jävla nuna hädanefter, men nej då.
Nu ska jag strax slå på filmen Jolene och gosa med min älskade lilla Tuva! Såg en vidrig video förut, några äckliga idioter som kastade en liten hund ner från en bro. Blir så jävla ledsen och förbannad. Hur kan man ens tänka tanken? Fattar inte hur man är funtad om man ens övervägen nåt liknande. De borde verkligen bli rejält straffade, de borde själva bli kastade från en bro så kan de ju få känna på hur det känns. Känner mig riktigt illa till mods nu, var tvungen att pussa lite extra på Tuva, min lilla skrutta! Hon är underbar även om hon kan vara besvärlig ibland.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fattar inte heller hur man kan göra så mot ett djur, blir så ledsen när jag hör om sånt! Som den där hunden några tog som stod kopplad utanför en matbutik, sen styckade dom den.. hur jävla kallhjärtade kan man bli? Förbannade äckliga svin, det är så man vill stycka dom!



Ja Rabih är irriterande att se på.. samt han den där Marcus som blir så förbannad när han får kritik. Vad gör man där om man inte kan ta kritik av en jury när man inte ens kan dansa? HAHA! Dom två får gärna åka ut omedelbart.

2010-01-23 @ 01:22:05
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback