Gott nytt 2010

Konstigt vad man anpassar sig, nu när det är -10 grader ute tycker jag att det är riktigt varmt.. Har ju fått stå ut med -25 i ett par dagar så helt plötsligt är ju det här rena sommarvärmen..

Första dagen på nya året då. Var så trött när jag vaknade i morse att jag bara gick ut med Tuva en snabbis och la mig sen igen och kollade på film, paranormal activity. Tänkte att det var säkrast att kolla på den på dagen eftersom den skulle vara så otäck. Jag tyckte den var riktigt bra, men riktigt så läskig som jag trodde/hade hoppats på var den väl inte precis. Hade vart en sak om de helt enkelt hade varit hemsökta, men en demon.. Nja, de har jag svårt att tro på. Blir så himla realistisk direkt jag ska kolla på film ;)
Jag hoppas att alla hade ett bra nyår igår? Jag hade det helt okej, en sväng vart det riktigt trist. Hade liksom ingenting att göra och jag har verkligen alltid en förhoppning om hur nyår ska vara, tyvärr blir det aldrig så och det gör mig smått deppig, men i övrigt var det okej som sagt. Jag lagade plankstek som blev helt gudomlig, sen åt vi massa ost, frukt och kex och drack bubbel. Vid tolv gick vi ut och tittade på raketerna :)

Nu började jag precis må lite illa så jag ska nog krypa ner i sängen och kolla på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback