100108

Äntligen är examinationsuppgiften inlämnad, känns otroligt skönt. Nu är det bara en jävla bokrecension som ska göras + 1000000 frågor... men snart, snart är kursen slut. Vi la även ut våra böcker från hälsopsykologin på kaus sida, så hoppas vi blir av med dem nu.

Ikväll börjar let´s dance, tyvärr är det ju bara en massa bortglömda "kändisar" med, väldigt trist! Mest kommer jag störa ihjäl mig på Rabih, det är en riktig liten fjant som inte verkar ha alla hästar hemma. Slår vad om att jag kommer få reta mig på han ett tag för alla fjortisar lär ju ska ringa som galningar på honom. Jag hoppas att deras föräldrar håller hårt i telefonerna och vägrar fylla på fjortisarnas kontantkort!

För tillfället är jag otroligt sugen på sushi, önskar någon vänlig själ kunde komma förbi med det just nu, men det lär inte inträffa, så i stället ska jag äta mina älskade varma vitlöksmackor, gott!!

Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Lycka till med kursen då!



Ha det bra!

2010-01-10 @ 15:09:29
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback