God jul hoppas jag ni hade

Hoppas alla hade en bra jul! Själv var jag hemma hos mamma som vanligt. Jag fixade köttbullarna (de godaste köttbullarna jag någonsin ätit!!) ibland är jag riktigt bra alltså! Älskar att laga mat, så länge de inte bara är till mig själv vill säga! Åt oss givetvis proppmätta och inte nog med det så tryckte vi i oss ostbricka några timmar senare och efter det även chips och godis!
Skippade Kalle Anka i år (Jag HATAR kalle ankas jul!!!) Hur många år har det där skiten gått egentligen? Är det inte dags att förnya lite? Värst är absolut piff och puff och askungen. Ryser bara jag tänker på det! Fattar inte hur folk klarar av att sitta år ut och år in och titta på något man redan sett 111 gånger! Känns skönt att bryta traditionerna ibland!

Julklapparna ska vi ju som sagt handla i mellandagarna i stället. Har ändrat mig nu, de blir nog lite kul att åka in till marieberg trots allt!

Skruttan. Hon fick faktiskt duscha igår på självaste julafton då hon fick ost kletat i hela luggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback