The last song

Feberfri idag, underbart! Dock har jag precis skapat mig en mycket oangenäm huvudvärk eftersom jag nyss grinade i säkert en timme. Varför då, kan man ju undra.. Jo, jag kollade nämligen på en helt fantastiskt bra film (kan man ens säga att en film är bra när man gråter så man nästan spyr?!) The last song hette den i alla fall och är helt klart sevärd, väldigt rörande, egentligen ingen handling i min smak då min hjärna väldigt gärna går på högvarv efter en sån här film, men ändå kan jag inte låta bli att älska dessa sorgligheter!

Otroligt ledsam, men otroligt bra!

Nu ska jag gå och koka mig lite soppa, magen kurrar sönder här snart!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh den där filmen vill jag också se.. har en känsla av att jag kommer grina halvt ihjäl mig om jag ser den :P.. Men det är svårt att låta bli att se såna filmer, för dom är ju bra :). Puss<3

2010-08-15 @ 23:25:23
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback