Snart dags för praktik!

Ringde nyss min praktikplats, men jag lyckades givetvis ringa precis när hon som är studentansvarig hade tagit rast, hon skulle dock ringa upp sen runt halv fyra! Åh jag är så spänd inför det här, jag har såna förväntningar och det ska bli så otroligt spännande! Gör mina första tre veckor på avdelning 20 i Kristinehamn (psyk) och jag ser verkligen fram emot det! Inte länge kvar nu.. v.36 sätter det igång!
Jag kan förresten inte fatta att tiden gått så fort, att jag redan går i termin 4/6 och har läst halva utbildningen. Det är ju helt otroligt, vart har tiden tagit vägen? Har verkligen haft det roligaste 1½ året i mitt liv och träffat de bästa människorna och mer tid har vi på oss och hitta på galenskaper tack och lov! Känns dock fortfarande som det var igår kursansvarige ringde till mig och sa att jag kommit in som reserv! Jag tänkte för en millisekund tacka nej eftersom det kom så väldigt hastigt på, jag hade fast jobb och trodde inte jag kunde sluta bara sådär, men som tur var löste sig allt och jag fick ta tjänstledigt omgående. Tack och lov att jag tackade ja! Jag har ju drömt om att bli sjuksköterska så länge och nu är det inte länge kvar! Misstänker att den här terminen kommer gå i en rasande fart med tanke på all praktik! Spännande, men läskigt!

Kommentarer
Postat av: sanna

Allting löser sig o fan vad bra det blev, nu gör du det du drömt om;) <3

2010-08-26 @ 15:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback