Sjuk dag två

Vaknade upp imorse med feber och sprängande bihålor.. Trodde fan de skulle explodera, förväntade mig därför att jag när som helst skulle få leta efter dem någonstans vid andra sidan rummet.
Hade ställt klockan för säkerhetsskull eftersom jag mådde dåligt igår, så det var bara att ringa kontoret vid sju. Kunde givetvis omöjligt somna om efter det så jag mös ner mig i sängen igen och kollade på ett par avsnitt av one tree hill. Är på säsong 5 och hittills är det riktigt tråkigt, stör mig på att de är vuxna nu, det är ju totalt fel. Jag hoppas det dyker upp lite mer action snart och att rätt personer blir ihop igen..

Annars har jag levt på ipren idag och då har jag givetvis mått ganska hyffsat, dock råkade det gå lite för många timmar emellan förut i eftermiddag så det började värka galet mycket i bihålorna igen, tog en tablett och satte mig efter en stund på golvet för att kamma min tova till hund. Började svettas helt omänskligt mycket och när jag reste mig upp var det en stor blöt fläck från där jag suttit, hur fräscht som helst. Verkligen kul med feber!

Ikväll är det Bhonus på blomsterhult, trist att missa.. Har aldrig varit där så det hade ju varit spännande, men nej.. Här ligger jag i stället och planerar placering under täcket och ytterligare avsnitt av one tree hill.

Kommentarer
Postat av: sanna kinnunen

Fy fan för o vara sjuk:( Krya på dig gumman!!

2010-08-13 @ 22:49:32
Postat av: Per Noremalm

Ja de va dumt att du låg hemma och inte va på logen. Det va ett jäkla drag. Bhonus kör helt klart de snabbaste bugglåtarna av dansbandena. :) Och riktigt trevliga foxar. Krya på dej. Kram

2010-08-14 @ 17:51:05
URL: http://noremalm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback