Shopping

Tjo!
Gick av mitt pass klockan åtta i morse, gick då ut en sväng med Tuva och rusade sen in och duschade (givetvis stressad som fan eftersom klockan tydligen tagit en oväntad fart) Klockan tio hade jag nämligen klipptid och jag hann allt.. Helt klart nöjd med håret, kortare och fräschare. Kunde ju inte ens kamma det förut. Nu fattas bara en färgning med så ska det väl bli närmare perfekt :)

Har hunnit med en tripp till Karlstad idag med, var på IKEA och bergvik. Jordens vagn skulle det bli på IKEA hade jag tänkt, men handlade knappt för 500 :- ens?! Var så jäkla trött, orkade knappt stå upp. Ibland undrar jag om någon på c:a 90 år bytt kropp med mig. Är så trött på att ha ont överallt, hur ska jag bli när jag är äldre egentligen? Nu sitter jag här med värkande knän och rygg, herregud!
Hade i alla fall med mig en personlig guide på IKEA, oj oj, imponerad av de kunskaperna, men är man på IKEA var och varannan dag är det ju kanske inte så konstigt att man vet vart minsta lilla pryl är! ;)
På bergvik gick jag loss. Plockade på mig massa kläder (givetvis från H&M... Klart jag åker c:a 8 mil för att shoppa loss på en butik som finns tio min härifrån). Gud vad jag har saknat att bara plocka åt mig plagg, utan att prova o bara handla. Hade nästan glömt hur fantastiskt det är!
Skor fick jag även tag i, ett par lila puma som det dessutom var halva priset på (Inte bara du Anna som jagar på rean nu mera)

Nej, nu ska jag fan krypa ner under täcket här.. Vart helt plötsligt lite sur här :/

Ledig i typ sex dagar iaf :) Imorgon blir det dans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback