Operation: lyckas somna

Somnar jag ikväll blir jag fanimejen chockad.. Tänkte ha lite mys för mig själv här förut, poppade popcorn och drog täcket runt mig och slog på ett avsnitt av one tree hill. Vad händer?? Jag somnar och sover c:a två timmar (detta givetvis efter att jag smällt i mig hela popcornskålen på kanske 10 min). Datorn hade till och med hunnit slå av sig i viloläge och det händer inte i brådrasket så att säga.

Är fortfarande helt "tjock" i skallen och ena näsborren är alldeles igentäppt, dock har jag ingen feber, tack och lov! Sällskap har jag fått i sovrummet också, av en stooor harkrank. Tur att jag inte alls är rädd för den, ehh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback