Fortfarande jävla feber

Jag sitter här med en ihållande 38 gradig feber, men jag tror fan att jag är på bättringsvägen för jag har nämligen fått en matlust from hell. Som en blixt från en klar himmel vart jag dödshungrig och sugen på precis allt.. Det enda jag hittade var en micropizza, efter det var jag tvungen att poppa popcorn som jag tryckte i mig farligt snabbt. Nu är jag mättad för ett tag!

Idag sov jag förresten till halv tolv, får ångest när jag tänker på det.. Ingen höjdare att sova bort hela dagen. Vaknade inte ens av det sedvanliga morgon-smset (och jag är i vanliga fall väldigt lättväckt)
Tog senare en skogspromenad med Tuva, hittade lite svamp (kremlor) som jag sen tryckte i mig. Det är så mycket svamp i skogen nu så jag blir alldeles lyrisk..

Kanske att man skulle sova, men ungefär lika hungrig som jag var förut, så pigg är jag nu av någon märklig anledning

Kommentarer
Postat av: ELIN

Länk tävling på bloggen. ingen som har gissar rätt än!

2010-08-15 @ 10:18:16
Postat av: ELIN

Länk tävling på bloggen. ingen som har gissar rätt än!

2010-08-15 @ 10:18:23
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback