Pluggat

Så himla skönt med helg, synd bara att det fina vädret lyser med sin frånvaro..
Idag har jag suttit i princip hela dagen och gjort massa läkemedelsräknings-tentor. Jag kan ju skiten utan problem, bara det att vid varje tenta tillfälle har jag gjort ett slarvfel eller missförstått frågan. Måste man ha 100 % så fungerar det ju inte att slarva, men ibland är fan frågorna luddiga alltså. Nu har jag i vilket fall som helst gjort flera tentor på raken utan ett enda fel. Positivt med att aldrig klara tentorna är ju att jag i alla fall aldrig kommer glömma uträkningarna ever ;)

Nu ska jag ta en tripp förbi mcdonalds. Har bara ätit grillad korv idag och med tanke på att jag pluggat så bra idag så är jag allt värd lite donken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback