Härlig dag

Idag har jag haft en helt underbar dag tillsammans med Karro och Anna på Karros altan. De hade gjort det så himla fint. Solen var grymt varm så vi satt och solade och givetvis brände jag mig helt lila trots att jag missbrukade solkräm. Åh, blir galen på det där! Ska jag behöva kleta på mig 25 i solfaktor snart eller? Jaja, fick en del fräknar iaf och det är ju trots allt de jag jobbar stenhårt på, så fint :)

Nu är jag hemma igen, har precis duschat och funderar faktiskt på att sätta på Wallander jag försökt kolla klart på aslänge. Det är ju ändå ingen idé att sätta sig ute i solen mer. Dessutom känner jag mig krasslig igen, jädra förkylning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback