Bowling

Idag har jag varit och bowlat med mitt dream team Anna och Karro. Herregud vad jag SÖG. Nog för att jag alltid varit dålig, men idag.. Åh herregud, det finns inte ord ens.. Grädden på moset måste väl ha vart att bowlinglaget hade banan precis bredvid oss. Tyckte det var konstigt att vi inte fick någon inbjudan alltså?! Jag slutade till slut som tvåa trots allt (Anna var onekligen ännu sämre..). Karro vann väl med en sisådär 100 poäng, helt sjukt, men det måste vi göra om snart :) Avslutade matchen med mcdonalds, såklart...

Det är konstigt det där med mcdonalds, blir liksom inte mätt, så nu ska jag hugga in på ännu mer då mamma bjudit över mig på mat. Senare sen blir det antagligen promenad med Karro, kan ju behövas! Gud vad skönt det har vart att vara ledig i två dagar, utan ett enda skolprojekt att tänka på, men från coh med imorn är det hårdköra igen! Det är inte nådigt vad mycket de lagt in i slutet alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback