spontant

Hellu..
Igår slutade dagen med spontanfest, såna fester blir alltid roligast, när man inte hunnit bygga upp förväntningar kan ingenting direkt gå fel! Skulle springa med Madde runt 18 när hon säger att hon är superfestsugen. I dunderfart sticker vi till systemet i träningskläderna (!) Jag har såna där superslimmade byxor, snyggt? Not! Efter det tar vi ett varv på spåret. Gick verkligen inget vidare, inte om man jämför med i förrgår i vilket fall som helst. Kanske berodde på träningsvärken? (som idag är grym!!)

Efter det åkte vi hem i illfart. Gjorde mig i ordning på kanske en halvtimme och stack sen hem till Madde där vi spelade lite guitarhero och bowling och drack massa gott. Statt var riktigt kul även om DJn spelade rätt usel musik? Larz Kristerz spelade och ägde som vanligt, det var riktigt kul, mycket blandade åldrar. Dessutom var det 20 års gräns, så man slapp alla små 18 åringar som annars alltid dräller runt och stör.
Vet dock inte alls vafan jag hade gjort med min sminkning? Såg förjävlig ut har jag sett när jag tittar på korten från igår. Ögonbrynen hade liksom blivit grå i stället för bruna tex?

Vart max på hemvägen, illa, men gott var det! Jag menar, har jag ändå festat så kan jag ju lika gärna trycka i mig fet mat också.
Kul kväll i vilket fall som helst! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback