Nu måste jag snart shoppa

Åh jag är så halvsjuk. Halvsjuk ja, som vanligt med andra ord? Idag har dagen tex spenderats tillsammans med en mycket trevlig migrän. Förkyld är jag med, så förkyld att jag tydligen snarkar numera när jag sover?! usch..
Var nere på stan en sväng imorse med Anna. Hade tankarna inställda på att shoppa ett par jeans eller två, men inte hittade jag några, eller jag hittade snygga men de var så grymt hängiga mellan benen. Inte snyggt!
Ingenting annat hittade jag heller, känner att min grymma shoppingabstinens inte gillade det. Måste shoppa! Synd att H&M i Karlskoga inte har nåt utbud gällande jeans (eller nåt annat heller för den delen?!)

Bussen går tjugo i sju imorgon, kanske att jag ska sova?

Kommentarer
Postat av: J

söt blogg! följa varnadra på bloglovin?:) kram

2009-09-02 @ 17:12:03
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/
Postat av: Mia

ska nog också köpa jeans snart. tycker nästan att det är det svåraste klädesplagget att köpa. (;

2009-09-04 @ 17:26:18
URL: http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback