Kanske man ska ta fram kameran igen?

Fan, måste börja fota lite igen. Har inte tagit ett normalt kort på evigheter, blir ju lite trist med en blogg med enbart text (eller knappt det ens..?)

Igår åt jag svenska kräftor. Har aldrig gjort det förut och gud vad gott det var. Man kände verkligen skillnaden i färskhet och ja ALLT.. Tyvärr är det ju väldigt mycket dyrare med svenska, runt 400kr/kilo och jag tycker absolut inte att det är värt det! Dock köpte jag mina för specialprice. 170 kr (1,3 kilo) Aldrig jag skulle betala 400.
Plockade en del svamp igår med. Nu börjar det komma en hel del..

Skrev ju att jag skulle springa igår, gick ju inte såklart. Kan knappt gå, jag har så ont. Känns som att både knä och fotleder ska gå av i varje steg. Kanske inte så konstigt att man går omkring och är sur ständigt när ens liv och kropp är som en pensionärs? Har ju nästan ont i varje led, höfter (haft i många, många år), knän (har gått från och till, nu har det varit konstant ett tag) fotleder (ny i familjen) handleder (haft i flera år nu) ryggen (haft ett tag, lite från och till) Har ju dock lite leder kvar som fortfarande funkar som de ska, alltid bra :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback