Gottit

Har precis ätit morots- och gurkstavar med dipp och samtidigt tittat på kändisdjungeln, mums. Jag tycker inte alls att det är lika dåligt som alla andra verkar tycka? Synd att Catarina åkte ur, jag gillade henne skarpt. Hon var ju den som varit mest strong under hela tiden. Hon förtjänade till och med att stå som vinnare tyckte jag faktiskt..

Annars idag har jag inte gjort så mycket, jag har varit rätt seg. Var ute på en promenad förut, tänkte leta svamp, men de verkade va rätt slut nu. Hittade bara en sopp, tråkigt! Skönt med en vanlig lugn hemmakväll uppkrupen i soffan med en filt. Nu ska jag titta på morden i midsommer :) Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nice blogg! Kul men BRA bloggar...finns sååå mycket skit ha ha...

Vad sägs som att lägga till varandra på bloglovin?

2009-09-20 @ 13:23:59
URL: http://liselotterydh.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hur...i all världen får du in ikonen blogloin längst ner i inläggen?

Please....jag sliter mitt hår snart...

: )

2009-09-20 @ 13:43:53
URL: http://liselotterydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback