Fika på stan

Godmorgon!
Skitfint väder ute idag, solen har tydligen hittat fram nu äntligen. Snart ska jag ut och ta en promenad och efter det ska jag möta upp Carro på stan för en fika på som hemma. Är i valet och kvalet om jag ska äta club toast eller inte, kommer ha dåligt samvete efteråt och undra varför jag inte kunde låta bli, men just nu är jag såå sugen! Kan väl inte va så farligt? Har ju ätit väldigt bra ett tag nu. Det är ju förstås bara jag som sätter mina egna gränser.

Nej nu är det väl dags att masa sig upp ur sängen och klä på sig. Förresten drömde jag en helt vidrigt motbjudande dröm i natt om en speciell person, euw. Vaknade fanimejen med ångestkänslor utan att riktigt förstå varför tills jag mindes drömmen, usch usch usch

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, fin blogg :)

följa varandras bloggar med bloglovin? :)

2009-09-15 @ 17:20:35
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback