Bära eller brista

Idag vaknade jag faktiskt upp och kände mig lite piggare och lite gladare. Det känns bra. Måste försöka skärpa mig. Det är ju inte andras fel att jag mår dåligt. Det är konstigt det där hur man verkligen går och muckar gräl med allt och alla när man inte mår bra, eller det kanske bara är jag som är sån?

Knäna är fortfarande inte bra (!!), tror dock att jag ändå ska försöka ta nåt varv på spåret ikväll. Funkar det inte alls får jag väl powerwalka i stället, men jag känner att jag vill ut och röra på mig..

Kommentarer
Postat av: THERÉSE

härligt med motion! själv får jag aldrig ändan ur vagnen.. ^^

2009-09-05 @ 20:06:27
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback